2010. júl. 22.

Síva vs Mary Poppins

... avagy  teendők és szemöldök sűrűjében. 


Áldás arra a feltalálóra, aki a mosógépet (századunk legnagyobb találmánya - állítom!) létrehozta. Másik áldásom a mosogató gép feltalálójára szálljon, már csak a mosogatógépből kipakoló gépet kellene mellékelni hozzá, ott állnék az első vásárlók tömött soraiban...

Blogom mostanra bensőséges irányú fordulatot vett, és mert jól esne nagyon, hosszan fejtegethetném, hogy miért szeretnék sok karú Síva istenség lenni. Azonban nincs rá elég időm, ráadásul az is átfutott az agyamon, hogy inkább Mary Poppinsnak lenni volna jó. Ő az a mesebeli bébicsősz, aki egy csettintéssel tesz rendet a gyerekszoba káoszában, és csodás kalandokkal teszi élvezetessé a hányattatott sorsú angol hivatalnok-gyerekek életét. Ezen feletti töprengéseim során (teregetés közben) végül is arra a következtetésre jutottam, hogy mégisinkább egy titkárra lenne szükségem, aki még a csettintgetéseket is elvégezné helyettem.

Egyik kismamás oldalon fejtettem ki a sírámomat eképpen:
....a sok hercehurca időszaka alatt mire tükörbe jutottam, egy ősasszony szemei néztek ma reggel vissza rám.
kerestem vadul a szemöldökcsipeszem, sehol, a költözködés alatt lába kélt, vagy mittudomén melyik gyerkőc csente el, mint aktuális varázspálcát...
úgyh felhívtam egyik kortárs anyukát, h a játszótéri randevúra hozza el a sajátját, és az orczy kertbe hoztam magam rendbe. (ennyit a kozmetikushoz való eljutásról)....


Elnézést ezt a nem tudtam kihagyni. Kérem a blog olvasóit, engedjék meg nekem ezt a pillanatnyi önsajnáltatást! Cserébe egy korabeli Mary Poppins filmplakáttal, (látható hajtott élekkel) szerettem volna kedveskedni, de félve a jogsértő magatartástól, ettől inkább tartózkodom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése