2010. dec. 5.

Borcsával beszélgetünk

Borcsa: "Anya, mikor leszek felnőtt?"
Én (......??? őőő.......) hirtelen ötlettel: "Majd ha nem akarsz már játszani a maciddal."
B: "És akkor nézhetem alvásban a tévét?"
Én (roppant okosan): "Nem hiszem, mert amikor alszunk akkor nincs nyitva a szemünk. Mit szeretnél nézni a tévében?"
B: " Hát az embereket."
Én: "Ha felnőtt leszel, nézheted a tévét."
B: "És nyomkodhatom a gépen a gombokat?"
Én: "Milyen gépen?"
B: "Hát a fekete betűs gombokat."
Zs: "Igen, nyomkodhatod."
B (kijelentő módban): "És akkor nézhetem alvásban a tévét."

Borcsa hergeli Bencét.
Apa: "Vigyázz, mert begurul a Bence!"
Borcsa: "Hova?"

Bence felébred, és sír a kiságyban. Borcsa szalad Apához:
"Apa vedd ki Bencut! Olyan szomorú! Úgy sír: nem lát a szemével."

Borcsával a várandósságról beszélgetünk.
B: "...én szerettem volna, ha ketten vagyunk a pocakodban! És amikor bent voltam, láttam a véredet!" -bólogat komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése